Opowiadanie inspirowane jest anime Kuroko no Basuke!

Wejść na bloga (Od 20.07.2012r.)

niedziela, 29 lipca 2012

Wyniki konkursu


            Witajcie! Czas rozstrzygnąć konkurs na wymyślenie postaci do opowiadania „Brakujący element”. Dostałem dziesięć zgłoszeń różnych postaci. Ponieważ jesteśmy w trakcie trwania Olimpiady, pomyślałem, że zwycięzców będzie trzech i dostaną oni medale (Mój Boże! Cóż za niesamowicie oryginalny pomysł!). Innymi słowy – trzy postacie pojawią się w opowiadaniu. Nie wiem kiedy, więc proszę nie pytajcie, ale zapewnia, że każda z nich wystąpi w odpowiednim czasie.
            Zanim zaczniemy, parę spraw organizacyjnych.
            Po pierwsze – pomijając te trzy postacie, pojawi się jeszcze jedna, ale twórca został nagrodzony za to, że odgadł, iż drugą miłością Natana był Leon z opowiadania „Pierre i Raimundo”.
            Po drugie – przy każdej postaci napiszę krótko czemu akurat ona.
            Po trzecie – z charakterystyką postaci będziecie mogli się zapoznać za jakiś czas, gdy je opublikuję. Będą to charakterystyki napisane przez samych uczestników opowiadania.
            Po czwarte – zwycięzców proszę o przesłanie obrazka postaci (jaki według was pasuje) lub paru obrazków (z których wybiorę), abym mógł je umieścić w dziale „Spis Bohaterów”. Niech nie będą to zdjęcia, ale raczej postacie animowane.
            Po piąte – nadaje sobie prawo do niewielkich, wręcz minimalnych zmian w postaciach. Głównie chodzi mi tu o to kogo znają albo nie znają.
           
            To chyba wszystko. Muszę przyznać, że wybór był trudny. W finale wybierania, który zajął mi ponad godzinę, odchodziłem od zmysłów! Większość postaci miała smutną przeszłość co trochę mnie przeraża, że raczej jesteście skłonni wymyślać ból, zniszczenie, śmierć niż trochę radości. No i muszę się przyczepić, że większość postaci męskich wygląda tak samo, czyli wysoki, umięśniony, przystojny brunet. Zakładam, że to ideał męskości (Raimundo się cieszy! :P).
            No ale zwyciężyli według mnie najlepsi. Oto i oni!





 TRZECIE MIEJSCE ZAJMUJE...






























<WERBLE>





































































            BRĄZOWY MEDAL 
            A co za tym idzie, trzecie miejsce zajmuje xisar za wymyślenie postaci Maćka! Proste imię o znaczeniu „dar Boga”. Postać spodobała mi się przede wszystkim na całkiem profesjonalne podejście do wypełniania formularza. Nie było luk lub wyciętych elementów. Postać jest sprecyzowana i mimo, iż nie odegra mega ważnej roli, z pewnością się pojawi. Zdaje się być też lekkim narcyzem, ale to da się zawsze poskromić! Niemniej jednak, Maciek zajmuje trzecie miejsce. No i ma brata bliźniaka. Bracia bliźniacy zawsze mogą namieszać!










DRUGIE MIEJSCE ZAJMUJE...




























































<WERBLE>



















































            SREBRNY MEDAL
            A co za tym idzie – drugie miejsce zajmuje WTF12 za wymyślenie Adama. Nawet nie biorąc pod uwagę znaczenia imienia, Adam był przecież pierwszym człowiekiem na ziemi (oczywiście jeżeli ktoś wierzy w Biblię. Jak kto woli). Podobało mi się nawiązanie twórcy do wielu drobnych szczegółów, takich jak to, że Adam lubi żeberka (Bóg zabrał Adamowi jedno żebro, by stworzyć kobietę), chodzi do ogrodów botanicznych (biblijny raj) i sam fakt, że podoba mu się Bazyli (który jest ucieleśnieniem kuszącego węża). Pomysł oryginalny, formularz wypełniony. Adam na pewno pojawi się w opowiadaniu.

            










 PIERWSZE MIEJSCE ZAJMUJE...







































<WERBLE>


















































































            ZŁOTY MEDAL
            A co za tym idzie – pierwsze miejsce zajmuje Massacre za stworzenie postaci Roberta Camillo. Został on dobrze opisany, ciekawie i przede wszystkim – już mam pomysł na umieszczenie go w części. Robert jest barwną postacią, mimo iż ubiera się wyłącznie na czarno. Wielu uważa go za satanistę, a to ciekawe przeciwieństwo dla trochę niebiańskiego Nataniela. Wydaje się być idealnym przeciwnikiem samorządu uczniowskiego i sojusznikiem paczki przyjaciół. Wydaje się być jednak czarnym charakterem i z pewnością trochę namiesza.










            Tak oto przedstawiają się wyniki Konkursu! Pozostałe postacie… cóż, nie skreślam ich, ale nie mogę też obiecać, że się pojawią w przeciwieństwie do wyżej wymienionej trójki. Wypatrujcie kolejnych konkursów!

            Tak czy siak – gratuluję zwycięzcom! Cieszę się, że macie całkiem spore pokłady wyobraźni i potraficie tworzyć postacie. Dzięki wam opowiadanie ruszy do przodu i mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu jeszcze bardziej. Jakby co to teraz siedzę sobie na czacie blogowym :)

            Pozdrawiam! 

PONADTO STWORZYŁEM TE TABELE DLA ŁATWIEJSZEJ ORIENTACJI W TERENIE. UMIESZCZONE BĘDĄ ONE W DZIALE "SPIS BOHATERÓW" I W MIARĘ POJAWIANIA SIĘ NOWYCH POSTACI BĘDĄ UZUPEŁNIANE!


UCZNIOWIE I ICH PRZYNALEŻNOŚĆ DO KLAS
(W tabeli pojawiają się tylko postacie, które już miały swój debiut w opowiadaniu lub są wymyślone przez Czytelników)
Postacie napisane kursywą są stworzone przez Czytelników

Klasa
A
B
C
D
E
F
G
H
I
1
-Tomek
-Kamil
2
-„Wice”
-Kuba
-Adam
3
-Przewodniczący SU
-Maciej
-Robert Camillo
-Aureli


UCZNIOWIE I ICH PRZYNALEŻNOŚĆ DO KÓŁ ZAINTERESOWAŃ
(W tabeli pojawiają się tylko postacie, które już miały swój debiut w opowiadaniu lub są wymyślone przez Czytelników)
Postacie napisane kursywą są stworzone przez Czytelników 
Koło zainteresowań
Uczniowie zapisani na poszczególne koła zainteresowań.
Koszykówka
Siatkówka
Bazyli, Kuba, Aureli, Robert Camillo
Tenis ziemny
Basen
Felicja, „Wice”
Tenis stołowy
Adam
Piłka nożna
Przewodniczący SU,
Piłka ręczna
Koło muzyczne
Koło teatralne
Koło literackie
Flora, Kamil
Klub filmowy
Klub historyczny
Szachy
Dodatkowe języki
Szydełkowanie
Dodatkowa chemia
Siłownia
 Tomek
Klub europejski
Etyka

SZKOLNE DRUŻYNY I GRUPY
(W tabeli pojawiają się tylko postacie, które już miały swój debiut w opowiadaniu lub są wymyślone przez Czytelników)
Postacie napisane kursywą są stworzone przez Czytelników

Szkolne drużyny i grupy
Uczniowie należący do poszczególnych drużyn lub grup
Samorząd uczniowski
Przewodniczący, „Wice”, Aureli, Flora, Kacper
Drużyna koszykarska
Drużyna siatkarska
Bazyli (kapitan), Kuba, Aureli, Robert Camillo,
Drużyna piłki nożnej
Przewodniczący SU (kapitan),
Drużyna tenisa ziemnego
Obecnie się formuje.
Drużyna pływacka
Felicja, „Wice”
Drużyna tenisa stołowego
Formuje się.
Drużyna szachistów

8 komentarzy:

  1. Cóż, tak jak zakładałem, moja postać nie dostała się do tego trio xD Grunt, że jest Maciej ;>. Dla wszystkich gratki :3

    Pozdrawiam, Niepozpozorny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja postać na trzecim miejscu. Serdecznie (nie lubię tego słowa, no ale tak pisać i mówić wypada) dziękuję Autorze, za docenienie mojej mini-twórczości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy! ;) I gratuluję! :D

      Usuń
  3. Jak weszłam i zaczęłam sprawdzać wyniki to nie dość że autor robił te gigantyczne przerwy, to jeszcze baterie mi w myszce wysiadły i przez kolejne 5 minut szukałam drugich.. a tu taki szok ! :D
    Starałam się opisać dobrze postać i czytając początek (o stereotypie jakim kierowała się większość - w tym ja, może nie do końca ale jednak) w ogóle nie spodziewałam się że mam jakieś szanse, a raczej Robert x) jestem szalenie szczęśliwa, że moja postać dała radę :D i to jeszcze na pierwszym miejscu :d
    mogę chyba tylko dodać że czekam na rozwój akcji :D

    Massacre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! Cieszę się i gratuluję! Stereotypy są złe, ale w wieku bohaterów powszechne i niezrozumiałe! :)

      Usuń
  4. Gratulacje xisar już czekam na debiut twojej postaci. Oczywiście innym też gratuluję, nawet tym którzy nie wygrali. Każda postać już wydaje mi się ciekawa. Czekam na nową część :) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim, w szczególności Massacre.^^
    Nie mogę się doczekać, kiedy wystąpią w opowiadaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;) Czekam z zapartym tchem jak się rozwinie sytuacja! :)

    OdpowiedzUsuń