Opowiadanie inspirowane jest anime Kuroko no Basuke!

Wejść na bloga (Od 20.07.2012r.)

czwartek, 23 sierpnia 2012

Konkurs na nazwę drużyny


            Witajcie! Pragnę Was poinformować, że ogłaszam konkurs na nazwę dla drużyny koszykarskiej!
            Jak zapewne wiecie – a zakładam, że przeczytaliście odpowiednie rozdziały – wymogiem uczestnictwa w wojewódzkich mistrzostwach jest zgłoszenie nazwy i maskotki drużyny.
            I tu pojawia się zadanie dla Was! Pomóżcie mi wymyślić nazwę dla drużyny Cyrusa, aby ten młody kapitan mógł poprowadzić resztę swoich przyjaciół do zwycięstwa!
            Maskotką został szczeniak husky – Leo!
Zwycięska nazwa zostanie oczywiście umieszczona w opowiadaniu. Swoje propozycje zapisujecie pod tą notką, w komentarzach. Macie czas do końca sierpnia, a więc sporo czasu, aby się namyślić.
            To wszystko! Pozdrawiam i do poczytania! 


Marek, Filip, Dawid, Nataniel, Gabriel

31 komentarzy:

  1. Mój pomysł na nazwę drużyny to : Twisted Transistor. Jest to nazwa utworu KoRnu. Moim zdaniem pasuje to do charakteru tej drużyny.

    RR.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam pomysłu... a może coś znane? ... albo jakieś takie literki połączone... nie wiem, ale podoba mi się :
    "Outlaws" "Black Blood" ...nie mam pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli maskotka jest Leo, to druzyna LEORDOWIE ;)
    WTF12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche ostatnio naczytalem sie przez wakacje Gry o tron/Starcie krolow/Nawalnica mieczy, i tak na mysl mi wpadlo, ze druzyna moze nazywac sie WILKORY, sa to wieksze i silniejsze wilki. W ksiazkach jest ich 6 (tyle, ile druzyna bez rezerwowych), wszystkie naleza do dzieci Starkow:
      Rickon - Kudlacz
      Bran - Lato
      Arya - Nymeria
      Sansa - Dama
      Rob - Szary Wicher
      Jon Snow - Duch
      Leo to hasky, bliski krewny wilka. WILKORY byly by idealna nazwa, zadne angielskie nazwy :/
      WTF12

      Usuń
  4. -Snowflakes (płatki śniegu) husky kojarzy mi się od razu ze śniegiem a co za tym idzie z płatkami śniegu i jakoś tak na to wpadłam xd
    -Unbeaten (niepokonani) no przecież to znakomita drużyna!
    -Dog Hearts (psie serca) wiadomo że psie serca są wielkie i przepełnione uczuciami i tak jakoś mi się wzięło co do przyjaźni chłopców
    -Winning jigsaw (zwycięska układanka) a to jakoś tak z myślą o Natanie który uzupełnił lukę w drużynie tworząc ją jeszcze lepszą
    -Associate (nadzwyczajni) no oni są nadzwyczajną drużyną i jak nie lubiłam koszykówki to czytając o nich to ją kocham ^^
    -Chivalrous wolves (waleczne wilki) z myślą o Cyrusku i jego woli walki
    -Doggy guys (psi chłopcy) kojarzy się z psiakiem jak i Leonem z PiR
    -Shadows (cienie) to mi się skojarzyło ze zwinnością zawodników i szybkością
    tak więc zostawiam tu te 8 propozycji z mojej główki i idę czytać dalej Pierre i Raimundo i aż się pochwalę, że dotarłam już do 111 rozdziału 3 księgi ;D jeszcze tylko kilka rozdzialików by być na bierząco! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z nich ma różne zdolności i każdy ma inny charakter, więc pomyślałem o nazwie związanej z lubianymi przez Natana puzzlami. Czyli albo "Puzzle" lub "Puzzlaki", bądź coś związanego z układanką jak "Jigsaw Puzzle" lub "Ability Puzzle".
    Nie wiem czy którakolwiek się nada, bo wiem, że myślę dość zrozumiale, ale nie mam talentu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie coś w ten deseń. Drużyna Cyrusa to jak cała układanka. Każdy element jest na swoim miejscu i tworzą całość. Tą całością wygrywają. Bez jednego kawałka wszystko się rozpada, a oni są razem. Są drużyną i tworzą ze sobą szczególną więź.

      Usuń
  6. Osobiście wolałbym nazwę w języku polskim :P
    Np. Śnieżne Psy (od Leo)
    Jak coś wymyślę, to napiszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Może coś z Pottera zahaczyć :P
    =>Pogromcy olbrzymów
    =>Pioruny
    =>Meteoryty z Moose Jaw

    lub inne
    =>Hamamatsu Higashimikawa Phoenix
    =>Alpha Team
    =>Basket Fever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Husky Team :P
      2.Drużyna Potępionych xD Z filmu
      3.Leoo Team
      4.Mlode wilki
      5.Psy Pampersy xD
      6.76ers(czyt. seventi sixers) :P
      7.Best Free Players
      8.Drużyna Lakersów albo ang. Lakers Team
      Heh to wszystko :P
      Damiann

      Usuń
    2. Drużyna Potępionych, Młode Wilki - to jest to. Wymiatasz :-P

      RR.

      Usuń
    3. Hehe to takie tam :p

      Damiann

      Usuń
  8. Niepokonani, Blood Brothers, Leosky (czyli Leo+husky), Leo's Basket. ;d
    /A

    OdpowiedzUsuń
  9. ja proponuję nazwę z tytułu filmu "Grave Encounters" ;p

    ignorance

    OdpowiedzUsuń
  10. GWIAZDECZKI :D
    MORDECZKI, WŁADCY KOSZA... ( no nie mam kreatywnego pomysłu)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śnieżne psy mogły by być, ale jednak bardziej mi pasuje po angielsku :D Czyli Snow Dogs. Ew. można by dodać do tego rejon, w którym znajduje się szkoła, np (bo nie przypominam sobie, żeby była mowa o tym, w jakiej dzielnicy znajduje się ta placówka :P) Snow Dogs Bemowo. A może jakaś niepozorna (xD) nazwa, żeby po prostu przeciwnicy się zmylili? Bo jak wiadomo, pozory mylą :P

    Pozdrawiam, Niepozpozorny..

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm...:
    -Dzikie kojoty,
    -Young and strong
    -Nemezis (jako bogini przeznaczenia z mitologii greckiej :))
    -Ofion (władca tytanów)
    -Zelos(i) (personifikacja współzawodnictwa)
    To moje propozycje :)
    P.S. Coraz milej czyta mi się to opowiadanie i mam nadzieję, że akcja wciąż będzie pełna niespodziewanych zwrotów i wydarzeń :)

    Kuroko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A może coś takiego jak np. pierwsze litery imion członków drużyny?
    M.F.D.N.G.? Albo inna kolejność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MDNA ;p
      albo może od razu (Basket) Boys Gone Wild. Lub Dogs Gone Wild.

      żartuję, nazwa powinna być chyba po polsku ;)

      Usuń
  14. Dopasowane Elementy
    S.

    OdpowiedzUsuń
  15. Może, że często Natan opisuje ciała swoich kumpli do bogów greckich, to może coś takiego powiązanego?
    - Młodzi Bogowie (ang. YounGods)
    - Zelos Victoria (j.w. współzawodnictwo + rzymska bogini zwycięstwa [Trochę jak obecne nazwy klubów :P])
    - Zwycięscy Bogowie (ang. Victorious Gods [Lub Victorious Godz(-illa), czyli przemy cały czas do przodu, do zwycięstwa :D])

    OdpowiedzUsuń
  16. Husky silver lub siberian giants czyli srebne hasky lub syberyjscy giganci romek :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siberian Giants
      Świetna nazwa! Gratuluje pomysłu ;)
      F.

      Usuń
    2. A co oni mają wspólnego z Syberią, że się spytam?

      Usuń
    3. Maskotka drużyny ma bardzo wiele wspólnego.
      Cytując Wikipedię: "Rasa ta jest rasą pierwotną, pochodzącą z rejonu Kołymy w północnej Syberii."
      Jeżeli chodzi o człon "Giganci", nie licząc Nataniela i Cyrusa, to chyba wiadomo ;)
      F.

      Usuń
    4. Tyle, że oni są w Warszawie i ta Syberia ni w ząb nie pasuję. A sugerując się tylko maskotką to chyba nie tędy droga ;) To ma oddawać ich charaktery i osobowości, anie psa.

      Usuń
  17. Giganci chodzi o to, że są mocni i wszystko wygrywają. Syberyjscy bo na syberii trzeba być naprawdę mocnym by przetrwać po za tym leo maskotka drużyny jako pies husky pochodzi z syberii dlatego lubi zimę i chłód i jest bardzo wytrzymały. Takie są psy Husky i druzyna też taka jest hehe.

    Pozdrawiam, Romek :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedyne co mi przychodzi na myśl no High School Musical i Dzikie Koty :D Ale maskotką jest pies więc może Dzikie Psy lub Wild Dogs ( i taki super okrzyk : Dzikie Psy - grają razem! XD ) albo Dzikie Husky czyli Wild Husky xD
    Hm...Nie mam pojęcia co jeszcze... Może Fighting Dogs? Wszystko mi się z psami kojarzy, bo w końcu maskotą jest Leo - pies xD
    Okej, wiem, że nie pomogłam, ale chociaż coś tu napisałam, a liczą się przecież chęci, prawda? :D
    Pozdrawiam, Marcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alaskany ( za duzo tych huskyich xd)
    Psi zaprzęg ? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Marcysia;* - hahhaa, ja też pomyślałam o ''dzikie koty'' xD
    Ech, nie wiem jaka może być nazwa drużyny. ;c Ja zazwyczaj biorę tytuły opowiadań z nazw, bądź tekstów piosenek. ;P Ale tu jest problem, bo to nie nazwa opowiadania, tylko drużyny ;p
    Wierzę Autorze, że wymyślisz coś dobreo. :D Czekam na nowy rozdział ;))
    http://deadly-silence-yaoi.blogspot.com/
    http://apocalyptic-love-yaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń