Opowiadanie inspirowane jest anime Kuroko no Basuke!

Wejść na bloga (Od 20.07.2012r.)

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Wyniki ankiety


            Hej! Jak zapewne zauważyliście, przez ostatni tydzień na blogu widniała ankieta. Chciałem dzięki niej poznać Wasze typy odnośnie miłości Nataniela. Oczywiście, nie było to głosowanie w kim się zakocha, ale jedynie byłem ciekaw Waszej opinii i zastanawiałem się czy już domyśliliście się przebiegu opowiadania. No i oczywiście mogłem poznać Waszych faworytów. Mam już ustaloną fabułę opowiadania (najwyższy czas, bystrzaku) i raczej jej nie zmienię :D

            Oto wyniki:
           
            Sami widzicie, że największym poparciem cieszy się Cyrus (32%). Następnie Gabriel (19%) i  Bazyli (16%). Właściwie można im wręczyć olimpijskie medale! :D

            Nowy rozdział powinien pojawić się w tym tygodniu. Póki co… udanego tygodnia! 


         I... biedny Filip ;)

 

7 komentarzy:

  1. Uj biedny Filippppp Xd Autorze dawaj już rozdział bo już objawia się moje upośledzenie! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Autorze zdradź chociaż czy wybrankiem Natan'a będzie ktoś z tej ankiety czy może to jeszcze inny książę z bajki? :D

    Massacre.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja to mam cicha nadzieje że to właśnie Cyrus będzie miłością Nataniela...
    Najlepiej jakiś trójkąt emocjonalny, z Gabrysiem :).
    Byle nie Bazyli, chyba dla mnie najbardziej denerwująca postać. Czekam na następny rozdział, okrutnico, najpierw rozpieszczasz człowieka notkami co dwa dni a teraz jak się ma czekać dłużej, tego się nie da wytrzymać, cierpliwością nie grzeszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójkąt... to by było coś :D

      Massacre.

      Usuń
  4. Eeee... najfajniej byłoby z tym masażystą ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej, żeby z Cyrusem, ale żeby Bazyli też był gejem. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy nowy rozdział? :cc

    OdpowiedzUsuń