Opowiadanie inspirowane jest anime Kuroko no Basuke!

Wejść na bloga (Od 20.07.2012r.)

piątek, 14 września 2012

Lista rozdziałów

 OPOWIADANIE
BRAKUJĄCY ELEMENT
(yaoi, sportowe, romans)




SEZON PIERWSZY
Ciemność

Rozdział

Tytuł

Data publikacji
01
Układanka” 

25.06.2012
Nataniel przeprowadza się do Warszawy. To wydarzenie pozwala mu zacząć wszystko od nowa, po tym jak jego serce zostało złamane trzy razy
02

05.07.2012
Ośmielony propozycją znajomych, Natan udaje się do klubu karaoke.
03

12.07.2012
Natan i Gabriel wracają do domu z klubu karaoke. Ten drugi opowiada o swojej pasji do koszykówki i razem wśród nocnych odgłosów miasta poznają się lepiej.
04

19.07.2012
Po zaproszeniu Gabriela, Natan decyduje się na przybycie na trening drużyny koszykarskiej. Poznaje tam kapitana drużyny – Cyrusa, a także nawiązuje kontakt z resztą zawodników – Dawidem, Filipem, Markiem i Gabrielem
05

23.07.2012
Natan decyduje się dołączyć do szkolnego koła zainteresowań. Wybrał tenisa ziemnego, a na korcie poznaje pół-japończyka – Aleksandra.
06

26.07.2012
Po spotkaniu z Aleksandrem, wieczorem Natan wraca do domu, ale decyduje się na spacer po parku.
07

27.07.2012
Grupka przyjaciół Nata postanawia wziąć udział w Festiwalu Muzyki. Natan zostaje oddelegowany do zaniesienia formularzu zgłoszeniowego.
08

28.07.2012
Marek zaprasza Natana do siebie. Liczna rodzina przyjmuje go bardzo ciepło. Później Marek opowiada Natanowi swoją historię i powód dla którego jest takim optymistą.  
09
30.07.2012
Zgodnie z prośbą Natan pojawia się na treningu koszykówki. Cyrus wtedy ostatecznie odkrywa jego talent.
10

01.08.2012
Nataniel poznaje w końcu przewodniczącego samorządu szkolnego.
11

07.08.2012
Natan decyduje dołączyć się do drużyny koszykarskiej. Nim jednak pojawi się na swoim pierwszym oficjalnym treningu, razem z przyjaciółmi ćwiczą na Festiwal Muzyki w domu Bazylego.
12

08.08.2012
Odbywa się Festiwal Muzyki, a następnie bohatera czeka mała niespodzianka. 
13

10.08.2012
Podczas treningu, menadżerka Roksana robi zdjęcie całej drużynie. Wieczorem Natan spotyka w parku Gabriela i jego młodszą siostrę Olgę, której oddaje kilka zestawów puzzli.
14

12.08.2012
Rozgrywa się pierwszy mecz eliminacyjny do mistrzostw miasta
15

13.08.2012
Natan, Marek, Dawid i Aleksander organizują u tego ostatniego wieczór fanów anime. Gdy Natan wraca do domu odnajduje coś ciekawego.
16

15.08.2012
Na spacerze z psem Natan spotyka swoją dawną miłość – Leona.
17
17.08.2012
Natan, na prośbę Aleksandra, obserwuje jego poczynania z Szymonem. W końcu chłopacy umawiają się na oficjalną randkę.
18

19.08.2012
Natan bierze udział w akcji świątecznej organizowanej przez samorząd. Kilka dni później, w ostatni dzień szkoły przed Świętami, Natan organizuje małą Wigilię dla znajomych.
19

22.08.2012
Wracając do swojego starego miasta, Natan spotyka jedną ze swoich dawnych miłości – Bernarda. Gdy Natan wraca do Warszawy wpada na Gabriela i Olgę. Po zaproszeniu do ich domu, Gabriel opowiada historię o swojej przeszłości.
20

27.08.2012
Paczka przyjaciół świętuje nadejście Nowego Roku.





SEZON DRUGI
Światło

Rozdział
Tytuł
Data publikacji
21

03.09.2012
Rozpoczynają się ćwierćfinały mistrzostw miasta Warszawy. Spośród ośmiu drużyn, tylko jedna może zdobyć zwycięstwo. Pojawia się Bruno, główny antagonista i rywal Cyrusa, którego drużyna również awansowała dalej.  
22

04.09.2012
Rozgrywa się turniej tenisa. Natan rozmawia z Aleksandrem o związku z Szymonem. Początek półfinałów koszykarskich.
23

05.09.2012
Rozpoczyna się studniówka - jedyna taka noc w życiu.
24

06.09.2012
Finałowy mecz pomiędzy drużyną Cyrusa, a drużyną Bruna. Poza tym widoczny jest pojedynek dwóch idei prowadzenia drużyny
25

09.09.2012
Zwycięska drużyna w nagrodę jedzie do Karpacza, by w nowoczesnym ośrodku sportowym móc spędzić ferie. Kapitan organizuje różne atrakcje: od treningów po zwiedzanie okolicy
26

11.09.2012
Ludzkie słabości prowadzą do czegoś przyjemnego.
27

11.09.2012
Po powrocie do Warszawy cała drużyna zostaje zaproszona na imprezę Walentynkową, gdzie Aureli przedstawia Natanowi swoją filozofię życia.  
28

13.09.2012
Do drużyny dołącza jej dawny członek – Ariel, który z powodów osobistych wyjechał na pół roku do Niemiec. Po skończonym treningu formuje się ostateczna drużyna na mistrzostwa województwa.
29

14.09.2012
Natan poznaje historię przyjaźni jaka istniała między Bazylim a Gerardem.
30
17.09.2012
Natan ma pewne wątpliwości co do swojego członkostwa w drużynie. Dlatego Gabriel decyduje się zabrać go na randkę, aby poczuł trochę luzu i zapomniał o ponurych myślach.
31
19.09.2012
Na treningu drużyny pojawia się tajemnicza dziewczyna.
32
20.09.2012
Drużyna koszykarska jest zaproszona do siedziby magazynu "Basket", aby mogli uczestniczyć w sesji zdjęciowej.
33
24.09.2012
Natan przypadkiem dowiaduje się co znajduje się w białym notesie należącym do Bazylego. Później w końcu rozgrywa się one-on-one między Gabrielem a Natanielem.
34
29.09.2012
Siedmiu najlepszych graczy drużyny koszykarskiej zostaje ochrzczonymi Siedmioma Cudami świata koszykówki. Cyrus, Ariel, Marek, Dawid, Filip, Gabriel i Nataniel. Teraz drużyna musi się zmierzyć z przeciwnikami, którzy w swoim logo mają Sokoły. Pojawia się nowy antagonista - Krystian.
35
03.10.2012
Koniec roku szkolnego i czas na matury! Wcześniej jednak Młode Wilki muszą wygrać mecz eliminacyjny.
36
06.10.2012
Natan wpada raz jeszcze na Podziemie w parku. Poznaje parę zaskakujących rewelacji, a później jedzie nad morze, aby móc świętować napisane matury.
37
09.10.2012
Mecz ćwierćfinałowy przeciwko Tytanom. Pojawia się nowy antagonista - Norbert.
38
15.10.2012
Mecz półfinałowy przeciwko Atlantis Kingdom. Pojawia się nowy antagonista - Maksymilian. Ponadto Cyrus i Roksana spotkają kogoś ciekawego, a Gerard raz jeszcze opowie o swoim życiu przy kubku herbaty.
39
20.10.2012
Czas na finałowy mecz przeciwko Apeliotes. Młode Wilki ponownie zmierzą się z Krystianem.
40
23.10.2012
Zakończenie opowiadania. Pora na zmiany w życiu.

KONIEC

EPILOG
"Przez rok"
25.10.2012
Co się działo przez rok z bohaterami opowiadania? Jakie są ich ostateczne losy?



KONTYNUACJA BRAKUJĄCEGO ELEMENTU
ÓSMY CUD
http://opowiadanie-8-cud.blogspot.com/
Kliknij obrazek, aby przejść na bloga Ósmy Cud.



ROZDZIAŁY BONUSOWE
 


 (?) - planowane daty publikacji


Rozdział Tytuł Data publikacji
B01 "Duch Świąt" 20.12.2012
Święta Bożego Narodzenia Nataniela i Gabriela. Spotkają swoją dawną drużynę na Świątecznym Turnieju koszykarskim.
B02 "Trening Młodych Wilków" 07.02.2013
By wygrać Mistrzostwa Województwa, Cyrus zorganizował dla swojej drużyny wyjątkowy trening.
B03 Dawne Młode Wilki kontra Elementaris Marzec 2013 (?)
Czy dawne Młode Wilki dadzą radę najsilniejszej drużynie w Warszawie - Elementaris?
B04


B05


B06


B07


B08


B09


B10

                                                                                                                                                                 

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Szkoda, że opowiadanie zbliża się do końca :( Mam nadzieję, że po skończeniu tego opowiadania, zaczniesz kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze mi dysk padl a siedzac u kolegi nie mam jak przeczyatc QQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Miazga.. X.X rozwaliło mnie to.. blog przecudny ..♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam twojego bloga niedawno i jestem pod wielkim wrażeniem. Byłam w szoku, dowiadując się, że to opowiadanie pisze chłopak. Częściej zajmują się tym dziewczyny, ale powiem ci, że piszesz naprawdę, naprawdę świetnie :) Rzadko kiedy widzę jakiekolwiek błędy, pomijając literówki.
    Fabuła i postacie są świetnie rozbudowane! Wciągnęłam się strasznie i z każdym rozdziałem jest mi" źlej", że niedługo je skończę (obecnie jestem na 22). ^^ Bardzo podoba mi się sposób, w jaki piszesz. Chodzi mi tu o narrację jednoosobową ze strony Nataniela. Czasami wydaje mi się, że on jest do mnie podobny. Również jestem bardzo niska, ale gram w koszykówkę i nie widzę w tym nic złego. Wzrost to nie wszystko :D No i mam podobnie co do uczuć, jak Nataniel. Bardzo się ucieszyłam, widząc, że większość postaci jest wzięta z Kuroko no Basuke. Lubię to anime i czekam na drugi sezon :D Mam w planach przeczytać też twoje opowiadanie Pierre & Raimundo, ale to jak skończę Brakujący Element ;) Jesteś naprawdę geniuszem. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz :) Mam nadzieję, że PiR spodoba Ci się tak samo jak Brakujący Element. PiR jest moim pierwszym opowiadaniem :D
      No i jeszcze prowadzę: http://opowiadanie-druga-strona.blogspot.com/ dlatego serdecznie zapraszam i tam! :)
      Mam nadzieję, że dasz znać jak podobała Ci się całość opowiadania, gdy już je przeczytasz ;)

      Usuń
    2. Oczywiście, że dam! :) I właśnie przed chwilą zauważyłam, że jeszcze piszesz "Drugą stronę" - z chęcią się zabiorę :D w PiR przeraża mnie ilość rozdziałów, pewnie długo będę to czytać, bo nie mam teraz za bardzo czasu (nauka), ale! To lepiej, że jest dłuższe, przynajmniej będzie więcej przyjemności :D
      Pozdrawiam cię serdecznie (:!
      A btw, to bardzo fajny masz nick. Oryginalny xD Jeszcze nie spotkałam się z tym, żeby ktoś nazwał się "Autor" albo "Autorka" :D

      Usuń
    3. Taaa... nie jestem oryginalny w wymyślaniu nicków ^^'

      Usuń
  6. Do całości. Już wspominałem, seria nadaje się na scenariusz filmu lub krótkiego serialu. Takiego soft, bez ostrych scen itp. Dobrze napisany,zagrany i wyreżyserowany... pewnie w Polsce trudno byłoby o finansowanie, ale w Europie pewnie tak.
    Jeremi

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest jedyne opowiadanie, które wywołało we mnie tyle emocji, od pozytywnych do negatywnych. Przez kilka godzin płakałam i nikt w domu nie wiedział co się stało. Najlepszy blog, koniec. Brawo Autorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow... to jest to co mogę powiedzieć po przeczytaniu I i II sezonu, a przede mną jeszcze epilogi i bonusy!
    Bardzo mi się podoba Twoje zaangażowanie i ilość wkładanego serca w tworzenie opowiadania. I te dobieranie skrupulatnie muzyki..hmm...
    Musiałam ocenić i wypowiedzieć się. Zająłeś mi/Twoje opowiadanie dużo czasu, gdyż chciałam się delektować każdym kąskiem, który walce z internetem zdobyłam. Heh..trochę obowiązki inne odeszły na bok, dlatego przyjmij moje gratulacje. Rzadko kiedy mam okazję czytać tak wciągające i nawet emocjonujące opowiadania. Będę musiała zajrzeć na pozostałe Twoje dzieła.
    Dziękuję za tą przyjemność. Dziękuję.
    Pozdrawiam.

    Autorka bloga http://www-moje-opowiesci.blog.onet.pl/

    Szanti

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką cichą nadzieję, że w kontynuacji doprowadzisz do ponownego zejścia się Gabriela i Natana. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie... Autor pisał już, że ci dwoje parą nie będą w kontynuacji c:

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy będą jakieś rozdziały bonusowe? A jeśli tak to czy w najbliższym czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie będzie rozdziałów bonusowych w najbliższym czasie :) Skupiam się na kontynuacji tego opowiadani - Ósmy Cud :)

      Usuń
  12. Jestem oczarowana *p* W takim stopniu, że nie wiem co powiezdieć. Czytanie zajeło mi trochę czasu, bo miałam niepochamowaną chęć na delektowanie sie tym opowiadaniem. A przy 40 rozdziale czułam się, jakbym powoli zamieniała się w fontannę. Dziś sobie jeszcze wszystko na spokojnie pokładam w głowie, a jutro zabiorę się za Ósmy Cud.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze co przyszło mi na myśl po przeczytaniu pierwszych pięciu rozdziałów to WOOW!!! Masz talent którego każdy może ci pozazdrościć (ja na pewno :)). Nie mogę przestać czytać :) Połowa już za mną, reszta coraz bardziej kusząca;p
    Dwie postaci w szczególności przypadły mi do gustu. Bazylii i Natan. Pod względem kontrastu pasowali by do siebie idealnie :) Mam cichą nadzieję, że może stworzysz opowiadanie gdzie oni byli by razem :)
    Naprawdę jestem pod wrażeniem :)
    Życzę weny i abyś dalej szlifował swój "talent" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje opowiadanie jest boskie! Oglądałam to anime, i prawdę mówiąc twoje opowiadanie jest od niego lepsze, i nie mówię tylko o wątku romantycznym, ale o samej charakterystyce postaci. Uwielbiam sposób w jaki piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje opowiadanie jest boskie! Oglądałam to anime, i prawdę mówiąc twoje opowiadanie jest od niego lepsze, i nie mówię tylko o wątku romantycznym, ale o samej charakterystyce postaci. Uwielbiam sposób w jaki piszesz!

    OdpowiedzUsuń