Opowiadanie inspirowane jest anime Kuroko no Basuke!

Wejść na bloga (Od 20.07.2012r.)

sobota, 1 września 2012

Wyniki konkursu i sezon drugi


            Witajcie! Po długim i żmudnym przeglądaniu Waszych propozycji dotyczących nazwy drużyny, w końcu, drogą eliminacji, wybrałem tą jedną. Muszę przyznać, że było całkiem trudno, ze względu na to, iż pod koniec zostało mi sześć propozycji i absolutnie nie mogłem podjąć decyzji. Po szybkiej konsultacji jednak udało mi się wybrać. I tak nasza wspaniała drużyna koszykarska zwać się będzie:















 <WERBLE>



















Młode Wilki
Propozycja: Damiann

            Dlaczego? Bo wszyscy członkowie drużyny są młodzi, a wilki są jednymi z moich ulubionych zwierząt. Wiem, że maskotką został pies Leo rasy husky, ale muszę przyznać, że wilki jednak bardziej mnie zaintrygowały. Poza tym psy i wilki to prawie bracia, a członkowie drużyny właśnie takie relacje kształtują. Że tak powiem w "finale" pojawiło się sześć propozycji nad którymi się zastanawiałem. Oto one:
- Śnieżne Psy
- Alpha Team
- Snowflakes
- Dog Hearts
- Siberian Giant
No i oczywiście: Młode wilki.
           
            Dziękuję wszystkim za liczne propozycje i cieszę się chcecie mieć wpływ na opowiadanie! A teraz… trzymajcie kciuki za Młode Wilki!

           

            Dodatkowo mam dla Was małą zapowiedź co do sezonu drugiego. Parę informacji na temat tego co (między innymi) wydarzy się w kolejnym sezonie "Brakującego elementu"! Mam nadzieję, że to zachęci Was do dalszego czytania i dalej będziecie śledzić przygody Nataniela w jego podróży ku brakującemu elementowi!

- Rozegrają się ćwierćfinały, półfinały i finał mistrzostw miasta. Poznamy głównych przeciwników drużyny szkolnej Nata. Tych samych, którzy rok temu zwyciężyli.
- Poznamy historię przyjaźni Dawida i Filipa.
-  Studniówka! Wyczuwam mały skandal.
- Poznamy, trochę mroczną, przeszłość Gerarda.
- Pojawi się nowy członek w drużynie Młode Wilki.
- Poznamy tajemnice białego notesu Bazylego.
- Będą matury... :( 
- Drużyna koszykarska uzyska nowy pseudonim.
- Poznamy trochę wspólnego życia Aleksandra i Szymona.
- Aureli będzie miał lekki wpływ na drużynę.
- Zapoznamy się z przeszłością Cyrusa i jego siostry - Roksany.
- Większość samorządu uczniowskiego odegra ważniejszą rolę.
- Parę nowych piosenek.
I o wiele więcej! To są jedne z tych ciekawszych! :)



      Sezon drugi rozpocznie się 3 września.
      Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. Nazwa drużyny cudna, kojarzy mi się z moimi ukochanymi piosenkami zespołu Verba <333
    Drugi sezon zapowiada się bardzo interesująco :D Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczyłam zmiany w opisie na gg i przeżyłam lekki zawał serca ze szczęścia. *-* Jednak 3 września nie będzie taki zły jak mi się wydawało... tak jak pani wyżej, czekam z niecierpliwością. :3

    Nathys

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie małe osłodzenie początku roku szkolnego, za które bardzo dziękuję. Mi też nazwa skojarzyła się od razu z Verbą. Mały skandal? Mroczna przeszłość Gerarda? No cóż, zapowiada się interesująco.
    Pozdrowienia ślę i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie potrafię się doczekać. ^^ WENY! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie spadlem z krzesla jak się okazalo, że moja propozycja wygrala ;D Chyba mam gorączke :P
      Bardzo, ale to bardzo dziękuje!
      Jutro szkola.. Chyba nie będę już tak często wchodzil na BE, bo szlabanik mam zapowiedziany na komputer :( Ehh no cóż jak taty nie będzie w domu to wejde i cholera umre po prostu jak zobacze nowe rozdzialy :D Ale może nowy rok szkolny i dla mnie będzie taki fajny i poznam jakiegoś fajnego przystojniaczka? :P

      Życzę weny i jeszcze raz dziękuje !!

      ps.najpierw byly wilki potem psy(chyba:P)


      Damiann

      Usuń
  5. wow jestem w szoku, że moje 2 propozycje były w tych do wyboru ^^
    ale rzeczywiście Młode Wilki najlepiej pasują do tej drużyny ^^
    tak więc czekam na dawkę emocji w 2 sezonie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały notes Bazylego? Huhu
    Mroczna przeszłość Gerarda? Będzie ciekawie!
    Chcę:
    Gerard i Bazyliiii <3
    Natan i Cyrus!

    ScarletSilver

    OdpowiedzUsuń
  7. Siberian Giant też brzmi świetnie :3

    OdpowiedzUsuń