Opowiadanie inspirowane jest anime Kuroko no Basuke!

Wejść na bloga (Od 20.07.2012r.)

niedziela, 14 października 2012

Livestream 1



            Dziękuję wszystkim za bardzo udany Livestream! Mimo problemów technicznych udało się w końcu ruszyć. Następnym razem lepiej się przygotuję. Niestety nie udało mi się dokończyć części, ale na pewno jeszcze ją przeczytacie. (Głównie dlatego, że naprawdę się krępowałem, ale dla mnie też to był pierwszy raz :P).
            Dziękuję tym którzy coś pisali, a także tym którzy raczej milczeli i słuchali. W pewnych momentach było blisko 40 osób także jak dla mnie sukces. Cieszę się, że byliście na tyle zainteresowani, aby siedzieć ze mną przez prawie 8 godzin! Mimo uszczerbku na zdrowiu dałem radę i nie musiałem umierać z powodu ataku kaszlu. No i dziękuję za komplementy odnośnie mojego głosu! :D
            Mam nadzieję, że będziecie zainteresowani kolejnym takim spotkaniem w najbliższej przyszłości. :)
            Póki co – pozdrawiam Was i jeszcze raz dziękuję!

29 komentarzy:

  1. No jasne, że jesteśmy zainteresowani kolejnym spotkaniem! Mamy nadzieję, że szybko ono nastąpi :)
    Nie musisz się nas krępować - to jest tak, jakbyśmy przeczytali część przed premierą :)
    A przynajmniej możemy pomóc :) Osobiście żałuję, że tak mało się udzielałam, ale cóż - ja też się krępowałam :(
    Czekamy teraz na część! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie że tak! Powiedz tylko kiedy :)
    A głos masz naprawdę taki że ah oh i uh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Livestream udany - miło spędziłem wieczór i część nocy wśród fajnych ludzi. A Twój głos Silverze zahipnotyzował mnie i miałem problemy z zaśnięciem... ;) Jak będziesz szukał faaceta, to odezwij się ;) Pozdrawiam. mrk.

      Usuń
  3. Autorze ja włączyłam link, pokazał mi się taki filmik ale nie chciał ruszyć i nie słyszałam dźwięku.... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama miałam ochotę z Wami posiedzieć niestety mój telefon odmówił współpracy i nie chciał zainstalować wtyczek. Mam nadzieje, że kolejne takie spotkanie juz niedługo i chętnie do was dołączę - nawet tylko dlatego aby usłyszeć Twój glos autorze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z livestreamem był bardzo trafiony. Poznałem tylu wspaniałych ludzi (twoich fanów i fanki), bawiłem się przednie. Nie żałuję 7 godzin spędzonych przed monitorem chociaż moje oczy chyba tak :D Jestem za następnym livestreamem i chętnie dołączę jeżeli będę miał czas :D
    Dziękuję!
    Pozdrawiam Autora i oczywiście wszystkich czytelników :D

    mateo91

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że chcemy następny LiveStream!!!^^ Ten był bardzo udany, więc następny będzie jeszcze lepszy;D Głos masz przecudny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj udany był LiveStream : ) Tylko szkoda, że było około 40 osób, ale te 40 osób się nie udzielało. No, ale pewnie oni też się krępowali. I sporo fajnych ludzi się poznało, ale i tak najlepszy był czołg. My kiedyś na niego na pewno nazbieramy :D I Twój głos <3 Czekam na kolejny LiveStream
    SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj byłam, byłam! Tylko musiałabym się zalogować przed dodaniem komentarzy a nie mam konta i za dużo z tym wszystkim pracy.
    Nie wytrwałam tylko do końca bo rano obudziłam się przed szóstą, także nie bądź na mnie zły ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba było mieć konta na LiveStream by komentować : )

      Usuń
    2. AHA.
      Nieee bo yebne haha xD

      Usuń
  9. Przednia zabawa :D
    To teraz czekać tylko na kolejny Livestream
    i wynik pracy w postaci nowej części :)

    pozdro,
    Massacre.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu mój wcześniejszy komentarz został usunięty???
    To nic napiszę jeszcze raz: Livestream był ciekawym pomysłem Autorze. Poznałem wiele ciekawych ludzi i świetnie się bawiłem. Jak będzie następny livestream postaram się być...
    Dziękuję i pozdrawiam Autora i czytelników.

    mateo91

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za livestream i fajnie, że się dobrze bawiłeś, pomidorku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę dodać komentarza!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Livestream był bardzo udany, poznałem wiele fajnych ludzi i świetnie się bawiłem przez cały wieczór liczę na powtórkę z rozrywki :D
    Pozdrawiam autora i wszystkich czytelników!!!

    mateo91

    OdpowiedzUsuń
  14. Livestream był bardzo udany.Poznałem wiele fajnych ludzi i dobrze się bawiłem przez cały wieczór. Liczę na powtórkę z rozrywki.
    Pozdrawiam Autora i wszystkich czytelników!!!
    mateo91

    OdpowiedzUsuń
  15. Livestream był bardzo udany.Poznałem wiele fajnych ludzi i dobrze się bawiłem przez cały wieczór. Liczę na powtórkę z rozrywki.
    Pozdrawiam Autora i wszystkich czytelników!!!
    mateo91

    OdpowiedzUsuń
  16. Livestream był bardzo udany.Poznałem wiele fajnych ludzi i dobrze się bawiłem przez cały wieczór. Liczę na powtórkę z rozrywki.
    Pozdrawiam Autora i wszystkich czytelników!!!
    mateo91

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę dodać komentarza, co jest???

    OdpowiedzUsuń
  18. Livestream był genitalny ^^ a ty masz zacny głos :P już czekam na następny jak pewnie dużo innych osób :P Autorze, mam nadzieje, że nie byłeś zły za ciągłe pytanie o twoje imie.. :P Pozdrawiam Sookie13

    OdpowiedzUsuń
  19. Livestream był super pomysłem, poznałem ciekawych ludzi i świetnie się bawiłem przez cały wieczór. Liczę na powtórkę z rozrywki.
    Pozdrawiam autora i wszystkich czytelników!!!

    mateo91

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie niestety nie mogło być T^T
    aleeee na następny mam nadzieję, że się załapię ;)
    pozdrawiam Autora ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/10/45f98621766d039e933b93a0c86eaf06.jpg?1350174367 ahahahaha :D Autor na Kwejku ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie było. Szkoda, że nie mogłam być do końca. Czekam z niecierpliwością na następny :) pozdrawiam Jussly

    OdpowiedzUsuń
  23. Bylo naprawde super, tylko szkoda, że tak szybko musialem wiaać :P Ale chociaż uslyszalem glos Autora :D Ja też dziękuje wszystkim za mile spędzony wieczór ;) Potem jeszcze na chwile sprawdzilem i jeszcze wszyscy byli dostępni =D
    PS. Dowiedzieliście się jak ma na imię Autor ?


    Damiann

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie : ( Autor nie chciał podać. Szkoda : < Może kiedyś poda : ) / SylwiaB

      Usuń
    2. stanęło na nocnym marku, ale ja tam wolę pomidorek.

      Usuń