Opowiadanie inspirowane jest anime Kuroko no Basuke!

Wejść na bloga (Od 20.07.2012r.)

piątek, 12 października 2012

Livestream



            Witajcie! Jutro (tj. 13 października) w okolicach godziny 16 rozpocznie się pierwszy, oficjalny Livestream. Będę pisał nową część (nie wiem jeszcze czy BE czy PiR). Zapraszam wszystkich, którzy chcą spędzić jakiś czas ze mną w trakcie tworzenia kolejnej części. Nie obiecuję, że będzie ona rewelacyjna, ale postaram się napisać ją jak najlepiej. A na pewno z Waszą pomocą nie zrobię takiej katastrofalnej ilości błędów co zwykle… :P
            Link do mojego kanału pojawi się troszkę niżej, jutro, o określonej godzinie, dlatego odświeżajcie i dołączajcie! :)
            Od razu informuję, że to pierwsze takie przedsięwzięcie na tym blogu dlatego proszę o wybaczenie we wszelkich komplikacjach jakie mogą się pojawić np. nie będzie nic widać. Zrobiłem już jedną próbę i wszystko działało, ale wiecie jak to bywa.
            Nie przejmujcie się tym, że nie możecie pojawić się równo o 16 bo gwarantuję Wam, że napisanie całej części zajmie kilka godzin (o ile w ogóle ją ukończę >.>). Niemniej jednak dam z siebie wszystko, abyście już jutro mogli przeczytać całość.
            Jeżeli Wam na tym zależy będziecie mi mogli pozadawać pytania odnośnie opowiadań, może trochę odnośnie życia i poglądów, bo jak zapewne wiecie, będzie słychać mój głos (który jest zachrypnięty, bo troszeczkę chory jestem… :P ), a wolę coś tłumaczyć słownie niż pisać na czatach etc.
            Najbardziej jednak zależy mi na tym, aby miło spędzić sobotnie popołudnie, a także wieczór. Jeżeli nie macie żadnych planów – zapraszam! Nie obiecuję jednak niczego fascynującego, bo będę jedynie stawiał literki, a na monitorze będzie jedynie przybywał tekst. No, ale liczę na Was.
            Do poczytania i do livestreamowania!


            LINK DO KANAŁU: KLIKNIJ

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja jeśli nie będę miała planów, a na dzisiejszą chwilę nie mam to będę : ) / SylwiaB

      Usuń
  2. Heej a mi nie pojawił się ten link -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałem, pojawi się jutro po 16 ;)

      Usuń
    2. Aaa sorki z podniecenia nie doczytałam :| :P

      Usuń
  3. Będę na 100% ;D Nie mogę tego przegapić ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh nie! Tak czekałam na to wydarzenie a nie będę mogła tego zobaczyć...ubolewam. :(

    Pozdrawiam serdecznie!
    Shadow.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie dzisiaj po 16:00 czyli o 17:00 czy po 16 w sensie, że 16 ileś ? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Odświeżanie strony mode on xDD

    OdpowiedzUsuń