Opowiadanie inspirowane jest anime Kuroko no Basuke!

Wejść na bloga (Od 20.07.2012r.)

czwartek, 20 grudnia 2012

Komiksy Natan/Gabriel



            Oto dla Was dodatkowe komiksy o Gabrielu i Natanielu. Oryginały znalazłem na pixiv.net i oryginalnie dotyczą Kuroko i Kagamiego (czyli postaci na których wzorowałem Natana i Gabriela). Specjalnie dla Was je przetłumaczyłem i mam nadzieję, że Wam się spodobają. Zmieniłem imiona bohaterów co prawda, ale źródło macie tu: http://www.pixiv.net/member_illust.php?id=4502070


KOMIKSY NIE NALEŻĄ DO MNIE.
            








 KOMIKS 1 - DZIEŃ DOBRY









KOMIKS 2 - SEN










KOMIKS 3 - FILMY









 KOMIKS 4 - WZROST







 KOMIKS 5 - ŚNIADANIE









KOMIKS 6 - ŚNIADANIE 2



KOMIKS 7 - ROZDZIAŁ 30



KOMIKS 8 - TEST ODWAGI




C.D.N.?

11 komentarzy:

  1. Hahaha!
    Świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejciu jakie fajne te komiksy ^^
    komiks 2 oczywiście najlepszy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne <3 Zwłaszcza ostatni xD

    OdpowiedzUsuń
  4. o borze.... :D
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomba, poprosze jeszcze :P To drugie śniadanie, to genusz :)
    Dominikalem

    OdpowiedzUsuń
  6. REWELACYJNE!!!! ;D
    oby byłby dalsze części :)

    Adamo1988

    OdpowiedzUsuń
  7. No, i co to do cholery jest? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha ! A mi tam najbardziej podobał się komiks 4 xD Biedny, mały Nat xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne komiksy poprawiły mi humor po złym zakończeniu :D

    OdpowiedzUsuń